Teodoro Fernández y Gonzalo Mardones galardonados con el 2016 Honorary Fellowship del American Institute of Architects

18 de Mayo 2016

Por Escuela de Arquitectura UC. El profesor Teodoro Fernández y el ex-alumno Gonzalo Mardones, ambos de la Escuela de Arquitectura UC, formaron parte del grupo de arquitectos galardonados con el 2016 Honorary Fellowship del American Institute of Architects. Dentro del grupo destaca también la presencia de Denise Scott Brown. “Honorary fellowship is bestowed on architects of esteemed character […]

Por Escuela de Arquitectura UC.

“Honorary fellowship is bestowed on architects of esteemed character and distinguished achievements who are neither U.S. citizens nor U.S. residents, and who do not primarily practice architecture within the domain of the Institute.”

+ Información en The American Institute of Architecture.